نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه‌حل تـرك شیـــــرینی خوردن شیرینی شاید یک عادت باشد، اما باید توجه كرد ...

  این پنج ماده غذایی عمر شما را طولانی می کند پایگاه خبری لقمه: نتایج تحقیق محققان چینی نشان داد...

  عسل، بهترین شربت سینه برای کودکان اخیراً محققان تأثیر عسل و شربت سینه را روی کودکانی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.
حلقه مکمل تنظیم بلند مدت بازار روغن نباتی از سال 1340 تا سال 1392 سهم تولید داخلی از کل روغن نباتی مصرفی از 76 درصد به كمتر از 14 درصد کاهش یافته است.
مهم‌ترین علل پنهان چاقی اگر غذایتان زیاد است و تحرک‌تان کم، نباید از چاق شدن‌تان تعجب کنید. اما اگر غذای چندانی نمی‌خورید و تحرک‌تان هم چندان کم نیست، حق دارید اگر از افزایش وزن‌تان یکه بخورید...
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!