نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشکل افرادی که آب نمی نوشند، چیست؟ یک متخصص گوارش و کبد با بیان اینکه هیچ نوشیدنی جای...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مایع حیات آشپزی را دریابیم! اگر تصمیم به سرخ کردن مواد غذایی به ویژه سبزیجات را دارید باید صبر کنید حداقل دو ساعت از شست‌و‌شوی آن‌ها بگذرد.
جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
گروه خونی A، زخم معده می آورد! همه ما تا به حال معده درد، مسمومیت، تهوع، استفراغ و سایر مشکلات گوارشی را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم وقتی معده درد بگیرد تمام فعالیت‌های روزمره مان مختل می‌شود!
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.