نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر موز یا شیر نارگیل ؟ شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است...

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواجهه مردم با خرید شب عید چگونه است/ توزیع کالاها توسط کاسبان امین پایگاه خبری لقمه: در قالب طرح «کاسبان امین»، کسبه امین در سراسر کشور توسط اتاق اصناف شناسایی می‌شوند و کالاهای اساسی مثل روغن، شکر و مرغ جهت توزیع، در اختیارشان قرار می‌گیرد.
بخور و نخورهای ورزشی رژیم غذایی و رعایت موادی که در طول روز خورده می‌شود، در همه افراد، بویژه ورزشکاران، از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش تعیین‌کننده‌ای در روند فعالیت ورزشی آنها دارد.
بوفه مدارس و اهمیت تغذیه دانش‌آموزان رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدارس را در برابر مواد غذایی عرضه شده در بوفه، مسئول می‌داند و می‌گوید: اگر خوراکی خلاف دستورالعمل این وزارتخانه در مدرسه عرضه شود مدیران و مسئولان مدرسه باید پاسخگو باشند.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.