نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هشدار معاون سازمان غذا و دارو در مورد مصرف نمکهای صنعتی معاون غذای سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف نمکهای ...

  داروهای فشارخون همزمان با این غذاها مصرف نکنید مصرف مواد غذایی فرآوری شده حاوی سدیم برای بیماران ...

  5 ماده غذایی برای مقابله با سستی بهار در فصل بهار نور خورشید شدیدتر از پیش می تابد و وضع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.
زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: زمانی که گوشت یا مرغ برای یخ‌زدایی در دمای اتاق می‌گیرد باید حداکثر تا دو ساعت بعد پخته شود.
غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.