نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف آجیل فشار خون را كاهش می دهد یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن بیان این مطلب اظه...

  آشنایی با خوراکی‌های حاوی آنتی‌ اکسیدان و ضد‌ سرطان اگر تابحال سالاد میوه درست کرده باشید می دانید که ...

  ویتامین ضروری برای سالمندان را بشناسید منابع گیاهی فاقد این ویتامین می باشند.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عسل طبیعی با طعم پورشه پایگاه خبری لقمه: عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.
بخور نخورهای فصل گرما در فصل گرما به دلیل هوای گرم و بالا رفتن دمای بدن توصیه می‌شود اصول غذایی خود را تغییر داده تا کمتر دچار گرمازدگی شوید.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.