نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پخت طولانی مدت سبزی از ارزش غذایی موجود در آن می‌کاهد بهتر است افراد در صورت تمایل به سرخ كردن سبزیجات، ...

  صحیح و سالم پیر‌ شوید هیچ کس نمی‌تواند از پیری فرار کند، هرچند می‌شود با...

  راهنمای حفظ ارزش مواد غذایی لقمه: شرط اصلی سالم زیستن ، داشتن تغذیه صحیح است. ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای سلامتی خوب هستند لذا توصیه به مصرف آنها می شود ولی همین مواد غذایی سالم وقتی به مقدار زیاد مصرف شوند برای بدن مناسب نیستند و سبب مشکلاتی می شوند.
همه چیز درباره محبوب‌ترین نوشیدنی دنیا برای تعداد بی‌شمار مردمی که به این نوشیدنی باستانی و 5 هزار ساله وابسته‌اند، چای یعنی زندگی، یعنی آغاز روز و در یک کلام بخشی از فرهنگی جهانی که پیر و جوان در هر نقطه این کره خاکی روز خود را با آن آغاز می‌كنند و ادامه می‌دهند.
چگونه با زیره لاغر شویم مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی چاقی است و زیره می‌تواند با خاصیت شکستن مولکول چربی و پیشگیری از ترشح برخی هورمون‌ها سبب کاهش وزن شود.