نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این خوراکی‌ها آفت دهان را تشدید می‌کنند کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:...

  9 راه برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات طرز نگهداری میوه و سبزیجاتدر فصل تابستان آب و هوای...

  کاهش وزن هنگام شیردهی پایگاه خبری لقمه: شیردهی نیاز به دریافت غذای اضافی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!
40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
آشنایی با رژیم‌های لاغری و کاهش وزن منسوخ متأسفانه خیلی وقت‌ها کاهش وزن و لاغری همه خواب و خوراک فرد می‌شود و به کلی فراموش می‌کند که سلامتی و زنده بودن چیزی فراتر از چاقی و لاغری است.