نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ازخواص انواع گوشت چه می دانید؟ شکم سیر باشد، چه گندم چه جو این اصطلاحی است که ما ...

  درباره سوپ های آماده چه می دانید؟ آیا تا به حال سوپ‌های آماده یا نیمه آماده‌ای را که...

  رفع کم خونی و یبوست با آلو پایگاه خبری لقمه: در بین میوه‌های فصل تابستان، آلو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
پیشگیری از سرطان لوزالمعده با مصرف مواد غذایی حاوی منیزیم پایگاه خبری لقمه: طبق یافته اخیر محققان، مصرف روزانه منیزیم در پیشگیری از ابتلا به سرطان لوزالمعده مفید است.
شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...