نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

  12 ماده‌ غذایی برای بالا بردن کلسترول خوب خون فیبرهای غذایی می‌توانند میزان کلسترول خوب خون را ا...

  چقدر سوسیس و کالباس می خورید؟ مصرف روزانه 50 گرم گوشت فرآوری شده که معادل یک عدد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم غذایی برای عضله ای شدن شكم یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
شادابی پوست با پرتقال پوست میوه ها، حاوی بیشترین مواد مغذی است. پوست پرتقال نیز خواص خود را دارد که در این مطلب از «MSN» به آن پرداخته شده است.
این مرغ عزیز را چگونه بخوریم؟ همیشه کارشناسان و متخصصان علوم غذایی، مرغ و ماهی را بهترین جایگزین گوشت قرمز معرفی می‌کنند و ورود آن به برنامه غذایی خانواده را عادت مناسبی می‌دانند، اما موضوعی که کمتر به آن پرداخته می‌شود، نوع طبخ مرغ است که در عین تنوع بخشیدن به طعم، می‌تواند آن را سالم یا ناسالم کند‌.
۱۵ نکته برای تغذیه ای بهتر محققان برای تغذیه ای بهتر ۱۵ نکته را توصیه می‌کنند از جمله اینکه در چای دارچین ریخته شود، گوجه با پوست خورده شود، با افزودن سیر در غذاها آشتی شود و در نهایت در فلفل پاش کمی زردچوبه ریخته شود.