نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

  آب مزه دار را در تابستان حتما امتحان کنید اگر هر روز 7 تا 8 لیوان آب می نوشید، شاید بهتر باش...

  هشدار وزارت بهداشت درباره عرضه خشکبار کهنه توسط دست‌فروشان کارشناس مسوول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بفرمایید دسرهای سبزیجاتی اگر نگران قند خون تان هستید، دنبال راهی برای افزایش سبزیجات مصرفی‌تان می‌گردید و نمی‌خواهید قند و چربی زیادی مصرف کنید اما درعین‌حال عاشق دسر هستید می‌توانید سبزیجات را دریابید.
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.
خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟