نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با نکاتی درباره ارزش تغذیه‌ ای فلافل فلافل از غذاهای لذیذ لبنانی است و نام آن از جمع کل...

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  چگونه غذا بخوریم تا فشار خون نگیریم وزارت بهداشت مجموعه‌ایی از دستورالعمل‌ها در رابطه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زیتون سبز بخوریم یا زیتون سیاه؟ برای همراهی با غذا دوست دارید زیتون سیاه میل کنید یا زیتون سبز؟! شاید زیتون سبز کمی تکراری شده و زیتون سیاه به‌دلیل سر و شکلی که دارد، زیبا‌تر باشد! اما به نظر شما متخصصان تغذیه کدام زیتون را توصیه می‌کنند؟ زیتون رنگ‌شده نخورید!
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
با این 10 قدم، از پوکی استخوان دور شوید پوکی استخوان از بیماری هایی است که بدون علامت پیشرفت می کند، به همین دلیل به آن بیماری خاموش می گویند.
چهار توصیه برای مصرف بی ضرر پیتزا شهروندان آمریکایی مانند سایر مردم دنیا سالانه بیش از 3 میلیارد پیتزا را از 60 هزار رستوران می خرند.