نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبمیوه های مفید برای سلامت قلب کدامند؟ قمه: مصرف آب و عصاره برخی میوه ها و سبزیجات برای س...

  چرا خوردن به موقع شام اهمیت دارد؟ پزشکان معتقدند: علاوه بر فاکتور مهم انتخاب مواد خو...

  نظم غذایی، کلید درمان اضافه وزن پایگاه خبری لقمه: چند روز پیش بود که دکتر فریدون ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روش‌های مختلف ایجاد تنوع در منوی غذاهای رستوران پایگاه خبری لقمه: سرآشپزان می‌توانند با استفاده از خلاقیت و آزادی در آشپزی، تنوع بخشیدن به منوی غذاها را تجربه کنند. ایده‌ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک کند.
چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟ پایگاه خبری لقمه: در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند هستند! عدهه ای معتقدند این شماره های رند مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت با شماره رند را بررسی خواهیم کرد.
6 راه برای لاغری بعد از باداری می‌دانیم که نورسیده حسابی وقتتان را می‌گیرد و سرتان شلوغ است. لزومی ندارد که به باشگاه بروید. فرزندتان را در کالسکه‌اش بگذارید و هر روز پیاده روی تند بکنید. هر هفته باید حداقل 150 دقیقه پیاده روی تند کرده باشید.
ارتباط آلودگی هوا با چاقی و کلسترول بالا چیست؟ پایگاه خبری لقمه: به گفته محققان، قرار گرفتن در معرض آلاینده ها موجب اضافه وزن می‌شود و کلسترول بالا و تری گلیسیرید را افزایش می‌دهد.