نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

  هویج کلسترول بد را کاهش می‌دهد مزایای هویج بسیار هستند از جمله برای دستگاه گوارش ...

  تاثیر مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسید چرب امگا 3 بروی چربی ها و فشار خون پایگاه خبری لقمه: بالا بودن لیپید خصوصا بالا بودن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
ماجرای رژیم لاغری بهاره رهنما در این گفت‌و‌گو با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد حرف زدیم و البته رژیمی که باعث شده او ۷ کیلو کم کند.
یارانه گندم و نان و مسئله محدودیت فروش نان پایگاه خبری لقمه: آیا محدودیت فروش نان واقعیت دارد؟ قرار است صحت و سقم این موضوع در کارگروه آرد و نان طی روزهای آتی با حضور سازمان های متولی و تشکل های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.