نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تب کریمه کنگو را چطور ریشه‌کن کنیم/ فصل گرما زمان شیوع بیماری پایگاه خبری لقمه: با ورود به فصل گرما، شاهد بیماری...

  آیا می دانید مهمترین وعده غذایی چیست؟ به طور کلی در شبانه روز سه وعده غذا می خوریم (صبحا...

  اطلاعات کلی از آووکادو Avocado پایگاه خبری لقمه: هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
گوشت پرندگان سموم هوا را دفع می‌کند/تقویت ریه با سنگک یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: در ایام آلوده هوا بهتر است مواد غذایی دارای ویتامین A، E و C مصرف شود. غلات سبوس‌دار مانند نان سنگک، ریه را تقویت می‌کند و گوشت ماهی و پرنده نیز در جذب اکسیژن و خنثی‌کردن آلرژن‌های محیطی مؤثر هستند.
اشتباهی كه هر سال تكرار می‌شود به‌رغم هشدارهای جدی مسئولان بهداشتی کشور، امسال بازهم از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای توزیع مواد غذایی و نوشیدنی‌های گرم و داغ در روزها و شب‌های محرم استفاده شد.