نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

  آشنایی با 12 عامل مسمومیت غذایی در تابستان سالمونلا باكتری‌ای است كه هر غذایی را می‌تواند آلو...

  دزدان انرژی را بشناسید لقمه: شناسایی و مقابله با دزدان انرژی کار سختی نیس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره پیتزا؛ مهمان ایتالیایی شاید در نگاه اول، ایرانی ها مردمان بدغذایی به نظر برسند؛ چون به سختی با غذاهای ملل دیگر ارتباط برقرار می کنند. دلیل این مدعا هم به همراه بردن چند قوطی کنسرو و چند پسته غذای کنسروی در سفرهای خارجی است.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
آشنایی با سوپرمن‌های دنیای تغذیه ارزش و اهمیت تغذیه بر کسی پوشیده نیست. سلامتی تک‌تک ما در گرو همین مواد غذایی است که می‌خوریم.
غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.