نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد غذایی خواب آور را بشناسید خوردن غذاهای بخصوص و یا ترکیبی از غذاها در وعده شا...

  ظروف تفلون کوتاه قدی می‌آورد/ ضایعات پوستی با ظروف تفلون افزایش یافت از آنجایی که استفاده از ظروف تفلون در بین مردم افز...

  لیمو ترش مفیدترین دارو برای درمان گلو درد است لیمو ترش از جمله مواد بسیار مفید برای برطرف کردن ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست‌ دادن اشتها شود.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
یا مصرف مارگارین ضرر دارد؟/تفاوت های کره حیوانی و گیاهی پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس صنایع غذایی گفت: مارگارین بسته به کیفیت ماده اولیه و تکنولوژی به کار گرفته شده در فرآیند فرآوری می تواند ارزش غذایی خیلی خوب تا خیلی بد داشته باشد.
درباره سندروم روده تحریک پذیر بیشتر بدانید کارشناس زبانشناسی و متخصص بیماری های گوارشی با حضور در برنامه صبح پارسی درباره زبان مادری و بیماری های گوارشی صحبت کردند.