نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهای تغذیه ای کنترل چربی خون پایگاه خبری لقمه: حمید حاجی فرجی ضمن تشریح دلایل ا...

  دلایل سردرد و روش‌های درمان آن از دیدگاه طب سنتی یک متخصص طب سنتی سردرد را یکی از بیماری‌های شایع د...

  رژیم غذایی مناسب ام اس بیماری ام اس (M.S) یك بیماری پیش‌رونده است و درمان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
نقش شکلات در چاقی تحقیقات جدید نشان می دهد که وقتی پای شیرینی به میان می آید خوردن اندکی از آن خطر چاقی و یا بیماری قلبی به همراه ندارد. محققان آمریکایی با تحقیق روی بیش از پنج هزار نفر دریافتند که هیچ ارتباطی بین وضعیت ضعیف سلامتی و خوردن مرتب شیرینی وجود ندارد.
موهایی زیبا با 4 ماده‌ی مغذی متخصصان معتقدند که موها آینه سلامت انسان هستند. کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی به راحتی می‌تواند سلامت موها را به خطر انداخته و به آن‌ها آسیب بزند. بر عکس داشتن تغذیه‌ی مناسب، متنوع و سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی موها را زیبا و سالم‌تر می‌سازد.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.