نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه افسردگی و رژیم لاغری یک رژیم سبک منجر به افسردگی نمی شود، اما تغذیه ناک...

  سیب مفید است، برای زنان مفیدتر دانشمندان دریافتند 240 کالری‌ای که هر روز از طریق ...

  با این غذاها ماست نخورید ‌یک مشاور تغذیه گفت: برای جلوگیری از دفع آهن باید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای سلامتی خوب هستند لذا توصیه به مصرف آنها می شود ولی همین مواد غذایی سالم وقتی به مقدار زیاد مصرف شوند برای بدن مناسب نیستند و سبب مشکلاتی می شوند.
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.
چلوخورشت "چنزو" پایگاه خبری لقمه: «جیرجیرک» خبرسازترین حشره در دو،‌ سه هفته اخیر بوده است اما نه به عنوان یک حشره آوازخوان که بیشتر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کند؛ بلکه به عنوان جانوری که در یکی از استان‌های کشور یک خوردنی نسبتا محبوب محسوب می‌شود.
پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.