نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  تغذیه مناسب در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: ٤٠هفته باردارى (یا مدت زمان بیشت...

  آشنایی با میوه ای برای شادابی پوست هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تفاوت مغز افرادی که صبحانه نمی خورند اسکنهای مغزی نشان می دهد که افرادی که صبحانه نمی خورند در طول روز بیشتر به غذاهای پرکالری و چرب تمایل پیدا می کنند.
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
نکاتی در مورد حضور موفق در نمایشگاه های بین المللی اولین قدم برای ورود به بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان بین الملل، حضور در نمایشگاههای بین المللی در منطقه های شناسایی شده است.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟