نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر مایلید فرزند پسر داشته باشید صبحانه را کامل بخورید یک كارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه بحث ارتباط تغذ...

  غذای گلادیاتورها را دوباره به سفره‌ها بیاوریم یک کارشناس تغذیه معتقد است، نان جو یکی از بهترین ا...

  رعایت نکاتی برای پیشگیری از پوسیدگی دندانِ کودکان پایگاه خبری لقمه: پوسیدگی دندان از جمله اپیدمیهای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رستوران داری رابرت دنیرو و مایکل جردن چگونه است؟ ستاره های مشهور دنیا چه در حوزه فیلم و سریال باشند، چه موسیقی یا ورزش یا ... تلاش می کنند تا به شاخه های دیگر کسب و کار نیز روی آورده و با کمک شهرت و اعتبار خود پول بیشتری بدست آورند.
زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
مجسمه‌های خندان با بستنی‌! پدر و مادرها همیشه به فرزندانشان سفارش می‌کنند که با غذای خود بازی نکنند؛ اما کار این هنرمند ژاپنی دقیقا همین بازی کردن با غذاهاست!