نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  7 نکته مهم درمورد بستنی یکی از لذت‌ بخش‌‌ترین میان‌وعده‌هایی که در تابستان...

  سیب مفید است، برای زنان مفیدتر دانشمندان دریافتند 240 کالری‌ای که هر روز از طریق ...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟ حتی یک جست‌وخیز ساده، دویدن یا طناب زدن هم می‌تواند خوب و مفید باشد. برای داشتن فعالیت بیشتر، به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا قسمتی از مسیر خانه تا مدرسه یا محل کار را پیاده طی کنید.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.
13 توصیه برتر رژیمی خیلی راحت با خوردن کمتر پاستا یا نان و در عوض خوردن بیشتر سبزیجات می‌توانید یک سایز لباسی شلوار یا پیراهن را در سال کم کنید.
بدترین خوراکی‌هایی که باعث اضافه وزن می‌شوند اگر می‌خواهید سالم‌تر زندگی کنید باید تغذیه‌ی مناسبی در پیش بگیرید و از مصرف مواد غذایی نامناسب دوری کنید. در این مقاله چند نمونه از بدترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را عنوان می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این‌ها را از سبد خریدتان حذف کنید.