نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 ماده غذایی مفید برای سبد غذایی اسفندماه اگر خیلی مراقب وزن خود هستید و می‌ترسید که شکلات چ...

  اگر مسواک نزنید نابارور می شوید ! آیا می‌دانستید دلیل ابتلا به بسیاری از بیماری‌های ...

  راه مقابله با کم حافظه‌گی و افکار منفی با یک دمنوش طبیعی پایگاه خبری لقمه: برای دورکردن افکار منفی و افزایش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن کدامند؟ مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.
از بین بردن كیست تخمدان با تغذیه کارشناس طب سنتی علت اصلی پیدا شدن كیست‌های تخمدان را انتخاب سبك زندگی نادرست می‌داند و عوامل بروز کیست تخمدان را از دیدگاه طب سنتی بررسی می‌کند.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!