نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کلسیم سازترین محصول لبنی را بشناسید! خامه و بستنی به دلیل اینکه در ساختار آنها بیشتر مو...

  خوردن میوه برای بیماران کلیوی مفید است پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند افزودن میوه و...

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.
آجیل بوداده یا خام، کدام بهتر است؟ ترکیب آجیل هرچه باشد، مجموعه‌‌ای از مغزها است که همگی فواید تغذیه‌‌ای بسیار زیادی داشته و سرشار از مواد مغذی هستند. چربی موجود در انواع آجیل از نوع اشباع‌ نشده است که کلسترول خون را پایین آورده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌‌دهد.
انتقاد یک خلبان از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما سرو می شود در پی انتشار گزارشی در ایسنا با عنوان «چرا دیگر در هواپیماها آبگوشت سرو نمی‌شود؟»، خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در تماس با این خبرگزاری از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما برای مسافران و گردشگران سرو می‌شود، انتقاد کرد.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.