نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کاهش سرطان تخمدان با این دو نوشیدنی معجزه گر محققان انگلیسی ادعا می کنند که مصرف چای و آب پرتقا...

  خواص انار در طب سنتی این میوه كه از آن به عنوان میوه ای بهشتی یاد میشود...

  شادابی پوست با پنج اکسیر جوانی زیبایی و جوانی برای همه مهم است.شما میتوانی بدون م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
شکم شما به 9 دلیل بزرگ می شود از منظر محققان هلندی كسانی كه شكمی چاق دارند، فشار خون‌شان هم بالاتر است و بیشتر به مشكلات كلیوی دچار می‌شوند.
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن اگر قصد کاهش وزن دارید، یا می خواهید انرژی بیشتری کسب کنید، پوست صورت شما شاداب تر به نظر آید، در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید، این چند ماده غذایی را که در این مطلب به آن اشاره شده است، به برنامه غذایی خود بیفزایید.
بهترین صبحانه های زمستانی یك متخصص تغذیه با تاكید بر لزوم مصرف صبحانه، گفت: پس از صرف یك صبحانه كامل، میان وعده‌هایی مانند میوه یا شیر، نیاز كودكان را در زنگ‌های تفریح به بهترین نحو برطرف می‌كند.