نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا ماءالشعیر برای سلامتی مفید است؟ ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه...

  قرص‌های لاغری موجب نابینائی می‌شود مردم به هیچ عنوان نباید از قرص‌های لاغری مجیک استف...

  عوامل موثر در سوء تغذیه در سالمندی پایگاه خبری لقمه: سوء تغذیه را می توان به عنوان تغ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هر ایرانی یک شربت فروتونیک / تنها مکمل آهن بر پایه یون در دنیا پایگاه خبری لقمه: اولین داروی آهن با ساختار یونی، به شکل فرآورده طبیعی با نام فروتونیک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط محققان ایرانی رونمایی شد.
نقش تغذیه در کنترل و بهبود شرایط پس از سکته سکته مغزی یکی از بیماری‌هایی است که گاهی بدون علامت خاصی بروز می‌کند و به‌طور ناگهانی نمایان می‌شود. برای همین هم بسیاری از افراد می‌خواهند با شیوه‌های پیشگیری از آن آشنا شوند.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
برای داشتن عمری طولانی چای بنوشید! نوشیدنی محبوب شما چیست؟ چای یا قهوه؟ اگر جزو علاقه مندان پر و پا قرص چای هستید، بدانید که انتخاب شما بهترین است.