نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر داروها بر بهداشت دهان و دندان به طور کل، از داروها برای رفع بیماری استفاده می شو...

  از سفره یک بار مصرف استفاده نکنید در صورت ریختن غذا در سفره حتما آن را به طور کامل ب...

  چرا مصرف پفک مضر است؟ مصرف غذاهای تنقلی همانند چیپس و پفك دارای اثرات جب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگاه تولید و صادرات تولیدات کشاورزی ایران در آسیا و جهان پایگاه خبری لقمه: فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
هرگز از تیروئیدتان غافل نشوید چند روز پیش وزارت بهداشت در آستانه روز جهانی گواتر (چهارم خرداد) نسبت به بازگشت‌ این بیماری به کشور هشدار داد و توجه رسانه‌ها و مردم را به بالا رفتن خطر بروز اختلالات تیروئیدی در افراد جامعه جلب کرد.
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.
رازیانه، تازیانه‌ای بر بیماری‌ها گیاه «رازیانه» با فوائد درمانی متنوع در درمان کم‌خونی، سوء‌هاضمه، یبوست،‌ اختلالات تنفسی و اختلالات قاعدگی مفید است و علاوه بر اینها به عنوان یک خوشبوکننده موثر برای رفع بوی بد دهان استفاده می‌شود.