نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردن سالاد بدون روغن ممنوع جالب است بدانید بر خلاف تصورتان استفاده از سس کم چ...

  زرده تخم‌مرغ به اندازه سیگار مضر است! لقمه: نتایج یك آزمایش جدید نشان داده است كه وقتی ص...

  کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزودنی‌ها را بیشتر بشناسیم افزودنی ماده‌ای است كه به عمد یا غیرعمد به مواد غذایی اضافه می‌شود. افزودنی‌هایی كه به شكل غیر عمد وارد مواد غذایی می‌شود، معمولاً به شكل تصادفی در طول مراحل بسته بندی یا انبار كردن به مواد غذایی اضافه می‌‌شوند، اما افزودنی‌هایی كه به شكل عمدی به مواد غذایی اضافه می‌شوند، برای ایجاد اثرات مطلوب در ماده غذایی به كار می‌رود.
چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
تأثیر نور و صدا روی نحوه‌ی غذا خوردن در رستوران زمانی که به رستوران می‌روید به چه چیزی دقت می‌کنید؟ کیفیت غذا؟ قیمت‌ها؟ تنوع غذایی؟ مکان رستوران؟
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.