نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عادت‌های سلامتی که علم آنها را تایید نکرده است همیشه حق با مادرانمان نیست. مادران همیشه می گویند ...

  تغذیه برای زانوها برخی مکمل‌های تغذیه‌ای ممکن است در زانو درد‌های حا...

  نکات لازم برای خوردن وعده غذایی در نمایشگاه‌ها محققان می‌گویند قبل از خرید مواد غذایی، توجه کنید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.
یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.