نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میان‌وعهده‌های انرژی‌زا برای دانش آموزان یک متخصص تغذیه ساندویچ تخم مرغ را به دلیل انرژی‌ز...

  چگونه ورزشکاران نوجوان می توانند با پروتئین عضله سازی کنند؟ پایگاه خبری لقمه: تمرین باعث ساخت عضله می شود:اگرچ...

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.
درمان عفونت‌ و سینوزیت با دود «عنبر نسارا» پایگاه خبری لقمه: در مطلب پیش رو درباره خواص «عنبر نسارا» برای مقابله با عفونت های شدید و درمان سرماخوردگی و سینوزیت می خوانید.
«کباب بناب» هم ثبت ملی شد ثبت ملی برخی از موضوعات روزمره زندگی ایرانیان در دولت گذشته به حدی رسیده بود که ثبت بسیاری از آثار ضروری فراموش شد و گویا این روند قرار است ادامه داشته باشد.