نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  کدام نوع از بستنی ها مفید ترند؟ حسی که خوردن بستنی به فرد می دهد حس خوشایندی است و...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگاه ایران در سرانه مصرف چای جهانی+اینفوگرافیک پایگاه خبری لقمه: اگرچه ایرانیان پرمصرف‌ترین چای‌خوران جهان نیستند اما در جمع پنج کشور پرمصرف قرار دارند.
اولین دایناسور‌ها چه چیز‌هایی می‌خوردند؟ پایگاه خبری لقمه: پژوهشگران دانشگاه «بریستول» انگلیس در مطالعه اخیرشان کشف کردند اولین دایناسور‌ها تمایل داشتند چه چیز‌هایی بخورند.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
آشنایی با میوه‌هایی که جوان‌كننده پوست و ضدپیری هستند با گذشت زمان، در اثر آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و استرس پوست به مرور شادابی و روشنی خود را از دست می‌دهد و پر از لك‌وچروک می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها كه در هر فصل انواع مختلفی از آنها یافت می‌شود، ضدلك‌ها و ضدچروك‌های طبیعی‌اند كه خداوند خلق كرده است.