نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور ...

  هورمون‌درمانی در باشگاه‌های بدنسازی؛ معجزه یا تقلب؟ دكتر كیمیاگر گفت: این روند می‌تواند ماهی یک کیلو ب...

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
توجه ویژه به بخش كشاورزی و امنیت غذایی در دولت آینده ضروری است پایگاه خبری لقمه: دكتر حامد نجفی معتقد است توجه ویژه دولت آینده به بخش كشاورزی و امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
آجیل بوداده یا خام، کدام بهتر است؟ ترکیب آجیل هرچه باشد، مجموعه‌‌ای از مغزها است که همگی فواید تغذیه‌‌ای بسیار زیادی داشته و سرشار از مواد مغذی هستند. چربی موجود در انواع آجیل از نوع اشباع‌ نشده است که کلسترول خون را پایین آورده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌‌دهد.
گردشگر روس: مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند دندانپزشک روس که به همراه قطار گردشگری در تور رفت و برگشت یک روزه تهران - شمال (سوادکوه) شرکت کرده بود، گفت: مسافرت به ایران و بویژه استان مازندران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.