نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی مناسب ام اس بیماری ام اس (M.S) یك بیماری پیش‌رونده است و درمان...

  رفع بوی بد دهان در روزه داران یکی از مشکلاتی که اکثر روزه ‌داران در ماه مبارک رم...

  بهترین روش درمانی کبد چرب را بشناسید دکتر محسن آخوندی با بیان اینکه بیماری کبد چرب از ۶...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
ایران دومین تـولـیـدكـنـنـده پـستـه در جهـان سالانه حدود 600 هزار تن پسته در جهان تولید می‌شود كه ایران با تولید 200 هزار تن، اولین تولیدكننده این محصول به شمار می‌رفت اما از سال گذشته دومین رقیب تولید از ایران پیشی گرفت و كشورمان دومین تولیدكننده پسته شده است.
به روش چینی لاغر شوید در میان وعده ها حب گیاهی بخورید؛ ۴ مغز پسته، بادام، فندق و گردو را با هم میکس کرده و حب هایی اندازه حبه قند بسازید.