نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بر اساس گروه خونی‌تان غذا بخورید تحقیقات نشان داده افرادی که گروه‌های خونی مشابه دا...

  مصرف میگو از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  مصرف زیاد نوشابه باعث فلج عضلانی می‌شود محققان هشدار دادند که مصرف زیاد نوشابه باعث می‌شود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بوفه مدارس و اهمیت تغذیه دانش‌آموزان رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدارس را در برابر مواد غذایی عرضه شده در بوفه، مسئول می‌داند و می‌گوید: اگر خوراکی خلاف دستورالعمل این وزارتخانه در مدرسه عرضه شود مدیران و مسئولان مدرسه باید پاسخگو باشند.
دست اندازهای جاده لاغری بخش زیادی از چاقی که در جامعه شاهد آن هستیم، به دلیل عادات بد غذایی است. غذاهای چرب، میان‌وعده‌های پر کالری، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های چاق‌کننده و عجله کردن در خوردن غذا از عوامل اصلی گسترش چاقی در جامعه است.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
چلوخورشت "چنزو" پایگاه خبری لقمه: «جیرجیرک» خبرسازترین حشره در دو،‌ سه هفته اخیر بوده است اما نه به عنوان یک حشره آوازخوان که بیشتر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کند؛ بلکه به عنوان جانوری که در یکی از استان‌های کشور یک خوردنی نسبتا محبوب محسوب می‌شود.