نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش جلوگیری از مسمومیت ناشی از مصرف کباب اداره استاندارد غذای انگلیس (FSA) هشدار داد که برا...

  پرخوری عصبی را بشناسیم پایگاه خبری لقمه: در این بخش سعی داریم شما عزیزان ...

  سه خطای رایج در وعده‌ غذایی صبحانه صبحانه یکی از وعده‌های مهم غذایی و در عین حال یکی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواد غذایی مفید برای فصل سرما راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 10 ماده‌ غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.