نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  «تخم‌شربتی» را درست مصرف کنید تخم شربتی در عین حال که فوائد بسیاری برای سلامتی ...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  عادت‌های سلامتی که علم آنها را تایید نکرده است همیشه حق با مادرانمان نیست. مادران همیشه می گویند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا کبد چرب می‌شود کبد چرب یکی از آن بیماری‌هایی است که با اقبال روزافزون مردم به رژیم غذایی ناسالم نامش بیشتر سر زبان‌ها می‌افتد. به گفته دکتر رضا ملک‌زاده، رئیس هفته سلامت گوارش در حال حاضر 30 درصد از ایرانی‌ها به این بیماری مبتلا هستند.
نحوه قیمت گذاری گوشت قرمز/ آخرین وضعیت بازار پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
عامل مسمومیت های قارچی در کشور معرفی شد پایگاه خبری لقمه: ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.