نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش تشخیص ماهی تازه از کهنه سبزی‌پلو با ماهی را نمی‌توان غذای ملی ایرانی دانست...

  8 غذا که مغز را جوان و سالم نگه می‌دارد فرتوتی، آلزایمر و کاهش حافظه ناشی از افزایش سن:این...

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
کدام کشورها رکورددار چاق‌ترین انسان‌های روی زمین هستند پایگاه خبری لقمه: چاقی به یکی از جدی‌ترین معضلات انسان مدرن تبدیل شده است، نرخ چاقی هر روز رو به افزایش می‌رود و مردم برخی از کشورها رکورددار چاق‌ترین انسان‌های روی زمین هستند.
توزیع نذری با طعم سرطان! به گفته وزارت بهداشت و كارشناسان غذای داغ در ظرف های یك بار مصرف پلاستیكی كه از مواد نفتی نشات گرفته است موجب تولید 77 نوع بیماری سرطان زا شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود در حالی كه ظروف یك بار مصرف گیاهی بدون عوارض است ولی همچنان هیئت های مذهبی بدون توجه به توصیه ها مواد سرطانی به عزاداران توزیع می كنند
کاهش مصرف چربی با 9 ترفند ساده اگر می‌خواهید چند کیلو لاغر شوید یا راحت‌تر نفس بکشید چند توصیه داریم تا مصرف چربی را کاهش دهید.