نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

  شیر مادر سپر دفاعی در برابر افسردگی در یك مطالعه جدید معلوم شد افرادی كه در دوران نوزا...

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه‌های درمان انزال زودرس با طب سنتی انزال زودرس یکی از شایع‌ترین شکایات مردان در مراجعه به پزشک است. حدود یک‌سوم مردان از این مشکل رنج می‌برند که این میزان برحسب سن، نژاد، محل زندگی و عوامل دیگر در جوامع مختلف متغیر است. زودانزالی از مهم‌ترین علل سردی روابط زوجین است و گاهی از علل ناباروری نیز محسوب می‌شود.
قوای جنسی مردان چطور افزایش یابد پایگاه خبری لقمه: مواد غذایی که شما مصرف می کنید، برای سلامت جنسی بسیار مهم استدر زیر برخی خوراکی هایی که بر قدرت نعوظ، تحرک اسپرم و قدرت و تقویت جنسی تاثیر زیادی دارد، معرفی می شود.
مقابله با استرس و اضطراب‌ با این گیاهان دارویی استرس، اضطراب، فشارهای روحی! نگرانی و دلهره! نگرانی از دیر رسیدن، نگرانی از عدم موفقیت، ترس از آینده، ترس از بی‌پولی، استرس‌های شغلی و تحصیلی و هزار و یک دلیل دیگر که باعث می‌شوند اضطراب تمام وجود آدم رابگیرد و امانش را ببرد.
آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.