نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

  مردم میوه و شیر را از سبد غذایی حذف نکنند معاون وزیر بهداشت از مردم خواست تا به رغم افزایش ق...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.
نان‌های رژیمی چقدر رژیمی‌اند!؟ این روزها نان‌های رژیمی تهیه شده از آردهای مختلف و با مخلفاتی مثل سبزیجات معطر و شوید، زیره، شاه‌دانه، کنجد و دانه آفتابگردان سوپرمارکت‌ها را تسخیر کرده‌اند.
تغذیه خوب برای داشتن حافظه خوب می‌دانیم هر غذایی که می‌خوریم تاثیر خاصی بر بدن‌مان می‌گذارد و تغییراتی مثبت یا منفی در آن ایجاد می‌کند. البته چنین تغییراتی فقط به جسم محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند وضع مغزی و فکری ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین مهم است طوری غذا بخوریم که نیازهای مغزمان هم بخوبی تامین شود.
ویژگی های یک شام مناسب برای جلوگیری از چاقی در شب هرمون هایی که متابولیسم را بالا می برند و باعث سوخت و ساز غذا در بدن می شوند ،مانند خودمان در حالت استراحت به سر می برند و به همین دلیل غذاهای سنگینی که مصرف می کنیم فقط در بدن تجمع پیدا می کنند و به چربی تبدیل می شوند و باعث بروز چاقی در افراد می شوند.