نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رعایت تعادل در تغذیه بعد از ماه رمضان پایگاه خبری لقمه: در ماه رمضان به علت کم شدن وعده...

  آب انار واقعا خون را تصفیه می‌کند؟ از نظر طب سنتی، بسیاری از نوشیدنی‌ها در پاکسازی خو...

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
اختلالات رفتاری در کودکان با این نوشیدنی‌ها خانواده‌ها سعی کنند از همان سنین کودکی به شدت از دادن نوشابه به فرزندانشان جلوگیری کنند و دوغ را جایگزین آن نمایند.
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
سه استراتژی ممکن برای برخورد با همه‌گیری کرونا در ایران پایگاه خبری لقمه: اتخاذ یک سیاست تهاجمی که مانند کشورهای چین و کره ظرف سه ماه بیماری را تقریبا ریشه کن کند و ما را به زندگی عادی برگرداند بسیار بهتر از ماه‌ها زندگی در ترس با عواقبی غیرقابل پیش بینی است.