نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هفت حرکت برای کنترل نامحسوس وزن! در بسیاری از موارد، ممکن است فکر کنیم با حذف یک وع...

  سیر را قورت بدهیم یا نه؟ در مورد قورت دادن روزانه سیر برای پیشگیری از بو گر...

  چرا خوردن به موقع شام اهمیت دارد؟ پزشکان معتقدند: علاوه بر فاکتور مهم انتخاب مواد خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شهیدزاده: شرکت‌های دانش بنیان اولویت تسهیلاتی بانک کشاورزی هستند مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: کارخانه های فراوری با تشخیص وزارت جهاد کشاورزی، پشتیبانی مالی می شوند.
رژیم مناسب در بیماری انسداد مزمن ریوی پایگاه خبری لقمه: در این مقاله میخوانیم: سه دلیل اهمیت رژیم مناسب در این بیماری، یك رژیم سالم در این بیماری شامل چیست؟ چگونه بیماران وزن خود را كنترل كنند؟
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.