نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

  ادویه‌ای برای تسکین علائم سرماخوردگی فصل زمستان برای اکثر مردم با مشکلات تنفسی نظیر برو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا فلفل‌ها برای سلامتی مفیدند فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد.
برای پیشگیری از افزایش وزن مجدد چه كار كنیم؟ معمولا پس از اینكه موفق می‌شویم وزن خود را چند كیلویی كم كنیم، فقط این وضعیت و جلوگیری از اضافه وزن مجدد كار دشوارتری به نظر می‌رسد.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.