نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالاد را جایگزین غذا نکنید معمولا انواع سالادهایی که ما ایرانی‌ها مصرف می‌کنی...

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گیاهخواران بیشتر عمر می‌کنند! در شرایطی که بعضی از مردم حتی نمی توانند تصور یک روز غذای بدون گوشت را بکنند، بعضی دیگر مصرانه روی برنامه غذایی گیاهی خود تاکید می‌کنند و به عنوان گیاهخوار معتقدند به این ترتیب زندگی بهتر و البته سلامت‌تری را در پیش گرفته‌اند.
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.
عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.
روغن زیتون اصل را اینگونه بشناسید تائید اصالت روغن زیتون و به خصوص روغن زیتون بکر از اهمیت به سزایی برخوردار است. روغن زیتون به دلیل قیمت و ارزش بالای تغذیه‌ای، با روغن‌های معمولی و کم ارزش مخلوط و به بازار عرضه می‌‌شود.