نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فندق، گردو، بادام و پسته باعث حساسیت در کودکان می‌شود متخصص کودکان و نوزادان گفت: 11 درصد از کودکان مبتل...

  ۱۰ نشانه ابتلا به بیماری کلیه بسیاری از افراد به بیماری‌های مزمن کلیوی مبتلا هست...

  مهمترین عامل شیوع سرطان‌ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سبک زندگی و به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش خطر سرطان معده با مصرف سبزیجات سفید (گل کلم) پزشکان معتقدند افرادی که بیشتر از سبزیجات سفید مصرف می‌کنند، احتمال ابتلا به سرطان معده در آنان یک سوم کاهش می‌یابد.
در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
انواع سبزی‌خوردن و خواص آنها تا چندی پیش سبزی خوردن پای ثابت اکثر سفره‌های ایرانی بود. وقتی سفره پهن می‌شد اولین چیزی که در مرکز سفره خودنمایی می‌کرد، یک سبد پر از انواع سبزی‌های تازه بود، اما حالا دیگر حضور این سمبل شادابی و طراوت سفره کمرنگ شده است.
چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.