نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

  16 پیشنهاد برای صبحانه از آنجایی كه صبحانه اولین وعده غذایی پس از گذشت 8 ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نظر گلاره عباسی درباره آشپزی مردها و زن‌ها كم و بیش اهل كار كردن در خانه است و تجربه خوبی در سوزاندن غذا دارد، اما تصمیم جدی گرفته است كه در سال 91 هم خانه‌داری و هم آشپزی‌اش را بهتر كند.
با این نوشیدنی های تابستانی بدن تان را ایمن کنید کنیداگر از نوشابه، دلستر، ساندیس و انواع آبمیوه‌های رنگارنگ نوشیدنی‌های صنعتی و مصنوعی و سرشار از اسانس بگذریم، آب میوه‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، به خصوص اگر این میوه به صورت بهداشتی و در منزل هم تهیه شده باشد.
تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟ احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟
بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!