نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف خودسرانه مکمل‌ ویتامین D3 مسمومیت‌زا است یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از اندازه ویتامینD3 م...

  سبوس گندم، برای سیستم گوارشی مفید است لقمه: سبوس گندم، فیبر غذایی است که در آب حل نمی شو...

  مزایای استفاده از گیاهان معطر در برنامه غذایی افزودن گیاهان معطر به غذاها می‌تواند به حفظ وزن طب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا این هشت خاصیت لیمو عمانی را می دانید؟ پایگاه خبری لقمه: لیمو عمانی یک ماده غذایی رایج در بیشتر آشپرخانه‌های عربی و آسیایی است که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.
7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادران 7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادرانمصرف گردو می تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند. مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می اندازد.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.