نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آدامس بجویم یا نجویم؟! آدامس به شکل ها و رنگ های مختلف به عنوان پرعرضه تر...

  موثرترین روش کاهش وزن موثرترین روش برای کاهش وزن، کم خوری و فعالیت زیاد ...

  چرا هویج نارنجی است؟ هویج از سبزی‌های ریشه‌ای است که می‌توان آن را خام ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نگهداری طولانی غذا در فریزر، مواد غیر پروتئینی را سرطانی می‌کند یک متخصص تغذیه، با تاکید بر خودداری از نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در یخچال و فریزر گفت: نگهداری مواد غیرپروتئینی در فریزر برای مدت طولانی، ترکیباتی ایجاد می‌کند که سرطان‌زا هستند.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
تخمه هندوانه با یک دنیا خاصیت هندوانه یکی از محبوب ترین میوه های تابستانی است؛ دانه های این میوه سرشار از مواد مغذی از جمله اسیدهای چرب، پروتئین های لازم و مواد معدنی فراوان است.
جوان رکورددار کاهش وزن ایرانی را بشناسید جوان 24 ساله سنندجی که طی مدت هشت ماه و 20 روز، 117 کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود، تصمیم دارد تا رکورد خود را در ایران و جهان به ثبت برساند.