نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افراد کم خون، همراه با غذا آب لیموی ترش تازه مصرف کنند یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی ضمن تصریح این مطلب که...

  توت فرنگی کلسترول خون را کاهش می‌دهد یک کارشناس تغذیه گفت: توت فرنگی کلسترول خون را کاه...

  رژیم غذایی تاثیری در افزایش یا کاهش میل جنسی مردان ندارد در جامعه ما گفته می شود غذاهایی که خاصیت گرمی دارن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دوپینگ حافظه با این خوراکی‌ها در زمان امتحانات مغزدانه‌ها از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت حافظه در روزهای امتحان به شمار می‌روند و برای این روزهای دانش‌آموزان و دانشجویان، خوراکی‌های مطلوبی محسوب می‌شوند.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
روش‌های ایجاد تنوع در ظاهر غذاها پایگاه خبری لقمه: ظاهر غذای سرو شده در یک رستوران و یا حتی یک مهمانی خانگی می تواند جذابیت میز شما را چندین براب رکرده و رضایت غذاخوردن را دو چندان کند.