نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  این خوراکی ها معدن پتاسیم هستند! پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن ...

  خداحافظی با جوشهای سرسیاه در 15 دقیقه در آشپزخانه پایگاه خبری لقمه: شما می توانید با کمک مواد موجود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.
توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
تولید دانه‌های روغنی و خوداتکایی در آن یک راه رسیدن به امنیت غذایی است پایگاه خبری لقمه: در میزگردی با حضور کارشناسان، نیاز ۹۵ درصدی به واردات کالای استراتژیک دانه‌های روغنی،افزایش مصرف به موازات کاهش تولید، ظرفیت ۴.۶ میلیون تن کارخانه‌های روغن کشی و نیز ضایعات ۲۵ درصدی دانه روغنی کلزا مورد بررسی قرار گرفت.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.