نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  همه چیز درباره سوپ لقمه: از حدود 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح كه انسا...

  چقدر در روز میوه خشک بخوریم پایگاه خبری لقمه: میوه های خشک رایحه کمتری نسبت به...

  جوجه‌كباب آماده طبخ فله‌ای نخرید لقمه: جوجه‌كباب از جمله غذاهای لذیذی است كه اكثر ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
دوری از این بیماری‌ها با مصرف ماست کم چرب پژوهش‌ها بیانگر این است که اضافه کردن ماست کم چرب به غذای روزانه، ریسک بالا بردن فشار خون را کاهش می‌دهد.
نحوه جلوگیری از اسراف غذا در کشورهای دنیا رسانه‌های گروهی چین در روزهای اخیر مردم را به جلوگیری از اسراف غذا دعوت کرده‌اند.
در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.