نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  تابستان فصل وفور ویتامین D بیشترین مقدار ویتامین "D" موجود در بدن در اواخر تا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
آشنایی با مواد خوراکی تقویت‌ کننده تمرکز با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
عجیب‌ترین رژیم‌های لاغری جهان برخی انسان‌ها چنان راه‌های عجیب و غریبی برای رژیم گرفتن انتخاب می‌كنند كه نام‌شان در كتاب‌های مربوط به ركوردهای عجیب و غریب ثبت می‌شود. این شاید عجیب و غریب‌ترین راه‌های رژیم غذایی در تاریخ باشد.